piraeus247.gr
5d76fa122195bbe6713cf711df0e607e
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣΔΙΕΘΝΗ ΝΕΑΕΛΛΑΔΑΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράλι Ακρόπολις 2025: Ο Τάνακ στην κορυφή μετά το πρώτο σκέλος του αγώνα

Ο Τάνακ επικεφαλής στο Ράλι Ακρόπολις μετά το πρώτο σκέλος

Ο Οτ Τάνακ με τη Hyundai προεδρεύει στη γενική κατάταξη του Ράλι Ακρόπολις, μετά την ολοκλήρωση των έξι ειδικών διαδρομών της ημέρας, συνολικής απόστασης 121,76 χιλιομέτρων. Ο Εσθονός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019, αν και δεν σημείωσε τον καλύτερο χρόνο σε καμία από τις ειδικές διαδρομές, ήταν εξαιρετικά αποτελεσματικός και κατόρθωσε να τοποθετηθεί στην πρώτη τετράδα με υψηλές αποδόσεις, κλείνοντας το πρώτο σκέλος του ελληνικού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) στην κορυφή. Με διαφορά μόλις τριών δευτερολέπτων τον ακολουθεί ο Γάλλος συνεργάτης του στη Hyundai, Αντριάν Φουρμό, ενώ βρίσκει λίγο πιο πίσω τον οκτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή της Toyota, Σεμπαστιάν Οζιέ, με διαφορά 16.9 δευτερολέπτων, αν και εκκίνησε δεύτερος πίσω από τον Έλφιν Έβανς, ο οποίος καθάρισε το δρόμο στις ειδικές. Ο Φουρμό σημείωσε τον καλύτερο χρόνο σε τρεις από τις έξι ειδικές διαδρομές της ημέρας, ενώ ο Οζιέ κατέγραψε δύο «πρωτιές» και ο Τιερί Νεβίλ, νικητής του Ράλι Ακρόπολις το 2022 και το 2024, ήταν ο ταχύτερος στην τελευταία ειδική διαδρομή.

Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η πρώτη πεντάδα των οδηγών της κατηγορίας Rally1 έχει μερικούς από αυτούς που αναγκάστηκαν να σταματήσουν λόγω κλαταρίσματος ελαστικών, με τρεις από αυτούς να βρίσκονται σε απόσταση μόλις τεσσάρων δευτερολέπτων. Ο Μάρτινς Σεσκς, που ήταν ένατος στη γενική, δεν εκκίνησε στην τελευταία ειδική της ημέρας εξαιτίας τεχνικού προβλήματος, ενώ ο Σάμι Παγιάρι εγκατέλειψε τον αγώνα με τεχνικό πρόβλημα, αν και ήταν πέμπτος στη γενική κατάταξη.

Από ελληνικής πλευράς, ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το εργοστασιακό Ford Puma Rally 1 ολοκλήρωσε το πρώτο σκέλος με διαφορά 8 λεπτών και 22.5 δευτερολέπτων από τον Τάνακ.

Η ημέρα ξεκίνησε με εκπλήξεις, καθώς ο Οζιέ, που «συγκατοικούσε» με τον Τάνακ στην κορυφή της κατάταξης μετά την χθεσινή υπερειδική, σημείωσε το ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική (Άγιοι Θεόδωροι 1) και ανέβηκε στην κορυφή της γενικής. Ο Παγιάρι ήταν επτά δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός, ενώ ο Νεβίλ κατετάγη τρίτος, 1.1 δευτερόλεπτο πίσω από τον Οζιέ. Το Ράλι Ακρόπολις επιβεβαίωσε τον σκληρό του χαρακτήρα από τις πρώτες στιγμές, καθώς οι Τακαμότο Κατσούτα, Τζόσουα ΜακΕρλίν και Σεσκς υπέστησαν κλατάρισμα και έχασαν πολύτιμο χρόνο.

Στη δεύτερη ειδική της ημέρας (Λουτράκι), ο Φουρμό ήταν ο ταχύτερος, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση με διαφορά 4.2 δευτερολέπτων από τον Νεβίλ, καθώς ο Οζιέ, λόγω θέσης εκκίνησης, τερμάτισε έβδομος και «έπεσε» στην τρίτη θέση. Στη συνέχεια, ο Οζιέ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα της ειδικής Άγιοι Θεόδωροι, παρά ένα κλατάρισμα στα τελευταία μέτρα, και ανέβηκε πάλι στην κορυφή της γενικής, ξεπερνώντας τον Τάνακ με προβάδισμα 6.1 δευτερολέπτων.

Η δράση συνεχίστηκε δυναμικά και στη δεύτερη απογευματινή ειδική (Στείρι), όπου ο Φουρμό σημείωσε νέα ταχύτερη επίδοση, αναλαμβάνοντας την πρωτοκαθεδρία στη γενική κατατάξη, με τον Τάνακ να ακολουθεί 3.1 δευτερόλεπτα πίσω και τον Οζιέ να περιορίζεται στην έκτη θέση. Πριν την έναρξη της ειδικής, ο Παγιάρι αποχώρησε λόγω τεχνικού προβλήματος, ενώ ο Κάλε Ροβάνπερα, αν και τέταρτος στη γενική, έχασε πολύτιμο χρόνο για να αλλάξει κλαταρισμένο ελαστικό.

Η τελευταία ειδική της ημέρας (Ελάτεια) ανήκε και πάλι στον Νεβίλ, ο οποίος ήταν ο ταχύτερος οδηγός, ακολουθούμενος από τον Φουρμό και τον Τάνακ, με τη διαφορά από τον τελευταίο να διευρύνεται στα 16.9 δευτερόλεπτα. Με την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους, η κατάσταση στη γενική κατάταξη καθορίστηκε με τον Τάνακ να παραμένει επικεφαλής.

Το Ράλι Ακρόπολις συνεχίζεται αύριο (28/6) με τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Παύλιανη 1 & 2, Καρούτες 1 & 2, Οινοχώρι 1 & 2), συνολικής απόστασης 123,44 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης του Ράλι Ακρόπολις μετά την ολοκλήρωση της σημερινής ημέρας είναι η εξής:

  1. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) 1 ώρα 25:07.4
  2. Αντριάν Φουρμό (Γαλλία/Hyundai) + 3.0
  3. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Toyota) + 16.9
  4. Έλφιν Έβανς (Μ. Βρετανία/Toyota) + 1:21.5
  5. Γκρεγκουάρ Μίνστερ (Λουξεμβούργο/Ford) + 1:43.3
  6. Τακαμότο Κατσούτα (Ιαπωνία/Toyota) + 2:34.3
  7. Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota) + 2:38.1
  8. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) + 2:38.3
  9. Όλιβερ Σόλμπεργκ (Σουηδία/Toyota) + 2:48.4 – Κατηγορία WRC2 –
  10. Καγετάν Καγετάνοβιτς (Πολωνία/Toyota) + 3:41.8 – Κατηγορία WRC2 –

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Ισχυρή σεισμική δόνηση 5,8 Ρίχτερ πλήττει την Πούντα Κάνα της Δομινικανής Δημοκρατίας

user 3

Σταδιακή ύφεση της κακοκαιρίας και χαμηλές θερμοκρασίες – Επικαιροποιήθηκε το έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ

admin

Μετρό Αθηνών: Στάση εργασίας από τις 9μμ έως τη λήξη της κυκλοφορίας